søndag 21. oktober 2012

Høstmagi


Høsten kan være så vakker. Siste søndagen i september tok vi oss en tur i skogen som ligger rett over veien for huset vårt. Skogen kalles bare Hundremeterskogen og den går rundt det som var min barneskole. Nå er det kulturskole og barnehage der i steden. Rart å være tilbake i skogen der jeg trådte mine barneføtter :o)









Vi tok med oss litt magi hjem også. Deilig å være ute når sola steker og fargene spraker mot deg :D





Fant en sort ramme som jeg spraymalte sølv. Lot det sorte skinne gjennom litt. Gjorde det samme med papplata i ramma. Lot det brune skinne gjennom litt. Danderte så bladene oppå plata før jeg la på glasset og ramma :o)




Jammen ble det noen blader til et bursdagskort denne dagen også :o)




Her er vi på tur igjen første lørdagen i oktober. Nok en fantastisk nydelig dag. Søndag skal vi ha familien på lunsj så vi er ute og leter etter bordpynt :o)






                                               Fikk nydelige roser av mamma. Plukket i hagen :o)
                                             
                                                Nå er det vel bar å vente til alt blir hvitt og vintervakkert ute :o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar